• Decrease font size
  • Reset font size to default
  • Increase font size
Ставови
Can Radovan Karadzic get a fair trial at The Hague? Штампа Ел. пошта
Написао RT   
понедељак, 22 март 2010 23:09

Published time: October 27, 2009 08:01
Edited time: March 21, 2010 01:46

For the second day in a row, Radovan Karadzic is boycotting court hearings in The Hague. The former Bosnian Serb leader is demanding more time to prepare for his trial.

Karadzic is charged with war crimes and genocide from the bloody 1990s conflict in the former Yugoslavia. He says the numbers of victims has been exaggerated, and accused the tribunal of being one-sided by bringing only Serbs to court.

In his home country, where he remains popular, many think the government should never have given him up in a bid for EU membership.
For more than a decade Radovan Karadzic eluded the authorities. Karadzic says he hid from the public following a bargain he struck in 1996 with senior US diplomat to the Balkans, Richard Holbrooke.

The former Serb leader said he was promised immunity from prosecution in exchange for keeping a low profile. The alleged text of the document was published last year in a Serbian newspaper.

Опширније...
 
Џорџ Памфри: Резолуција о Сребреници анатема за све Србе Штампа Ел. пошта
Написао Џорџ Памфри   
петак, 19 март 2010 11:00

Српски посланици треба ускоро да разматрају Резолуцију о Сребреници. Које право имају председник Србије Борис Тадић, парламент Србије, САД и европски интелектуалци да прогласе Србе у БиХ за кривце за масакр над чак 8.000 Муслимана, пита у аналитичком тексту Глобалрисрч.У тексту се наводи да "Тадићева резолуција" и апел интелектуалаца игноришу резултате истраге коју је обавио Документациони центар Републике Српске у септемберу 2002. године након много година рада и истраживања. Србима се намеће нацистичка кривица. Памфри тврди да "постоје политичке снаге, посебно у земљама где се говори немачки језик, које се свете Србима, не само зато што су се супротставили њиховим освајањима кроз историју, и то су били на победничкој страни у оба светска рата, већ и због српске инцијативе и српског интереса да се уједине јужни Словени и створе Југославију, и то преко религијских линија".

 

Опширније...
 
Злоупотреба броја жртава у Сребреници Штампа Ел. пошта
Написао Срна / Press on Line   
петак, 19 март 2010 10:28

БАЊАЛУКА 16. 03. 2010 | СРНА

У манипулацији са идентитетима и бројем убијених Бошњака у Сребреници, у јулу 1995. године, користе се разне технике - од двоструких рођендана до двоструких дана смрти?! Срна је добила увид у део случајева који показују да су нека лица проглашена за нестала или убијена у Сребреници, а заправо су жива

Адмира Сејдић, рођена 1. јануара 1972. у Скеланима код Сребренице, која је наводно нестала 12. јула 1995. године на путу од Сребренице ка Тузли живи данас у Ариљу као Славица Стефановић! Рјешењем Основног суда у Сребреници од 20. фебруара 2008. године проглашена је мртвом. Увидом у матичне књиге општине Сребренице надлежна служба утврдила је да је Адмира жива и у писаном допису затражила од Суда да преиспита рјешење прије него што постане правоснажно.

 

Опширније...
 
<< Почетак < Претходна 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 Следећа > Крај >>

Страна 59 од 63

Прочитајте

Радован Караџић

Архива

< јун 2018 >
н п у с ч п с
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Помоћ за Републику Српску